Punkt Obsługi Pasażera ZTM: Nowa lokalizacja w Bytomiu
W Bytomiu swoją lokalizację zmienił Punkt Obsługi Pasażera ZTM. Gdzie teraz załatwimy sprawę związana ze regionalnym przewoźnikiem komunikacji miejskiej?
Jest nowa lokalizacja Punktu Obsługi Pasażera ZTM w naszym mieście. Od dziś – 19 października – funkcjonuje ona przy ulicy Dworcowej 35. Nowe miejsce dostosowano do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Obiekt jest innowacyjny oraz komfortowy, ponieważ znajduje się niedaleko poprzedniej lokalizacji. Stary punkt znajdował się na Placu Michała Wolskiego.
Czym jest Punkt Obsługi Pasażera?
W tym miejscu możemy uzyskać różnego rodzaju informacje dotyczące komunikacji miejskiej. Punkt Obsługi Pasażera służy też do składania reklamacji, skarg, wniosków i zażaleń dotyczących funkcjonowania ZTM-u. Tutaj również możemy złożyć odpowiednią dokumentację, aby uzyskać kartę ŚKUP, wyrobić duplikat karty ŚKUP, odebrać kartę ŚKUP, ale i także zakodować kartę na ulgi. W tym miejscu możemy także odblokować, zastrzec i zwrócić kartę ŚKUP. Możemy również złożyć reklamację dotyczącą karty ŚKUP.
Punkt Obsługi Pasażera prowadzi sprzedaż biletów do komunikacji miejskiej. W POP-ie możemy zakupić wszystkie rodzaje biletów – papierowe i elektroniczne, doładować kartę ŚKUP, uzyskać informacje związane z działaniem systemu oraz obsługą kart.
Zamówienia karty spersonalizowanej i wniosek o duplikat karty spersonalizowanej przez Portal Klienta można też składać w POP-ie. Wtedy jednostka wysyła ją na wskazany adres, a koszt wysłania karty wynosi 10 złotych. Karta pakowana jest w Punkcie Obsługi Pasażera i wysyłana listem poleconym.
Godziny otwarcia POP:
- Dni powszednie (poniedziałek – piątek) 7:00 – 19:00
- Sobota 9:00 – 14:00
- Niedziele i święta – nieczynne
Źródło informacji, zdjęcie: UM Bytom