bpk
Aktualności

BPK uruchomiło nowy system dla swoich klientów

Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne uruchomiło dla swoich klientów całkiem nowy system Biura Obsługi Klienta. Ma być łatwiej, szybciej i przyjemniej.

BPK ruszyło z nowym system dla swoich klientów. E-faktura zamiast tej normalnej papierowej i wgląd do odczytów wodomierzy oraz możliwość podawania poprzez specjalne konto wszystkich informacji o liczniku. To tylko część udogodnień dla klientów BPK.

Nowy system elektroniczny Biura Obsługi Klienta w BPK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to strona, dzięki której każdy klient BPK może mieć dostęp do swoich danych i rozliczeń. Dzięki tej apce można na bieżąco kontrolować swoje zużycie wody i rachunki. Można również zadbać o środowisko, rezygnując z tradycyjnych papierowych faktur. Więc jest to świetna sprawa.

Kto może skorzystać z nowego systemu? No wszyscy klienci, którzy posiadają umowę na zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków. Pytanie następne brzmi, jak zacząć korzystać z eBOKu BPK? Po prostu wystarczy wejść na stronę internetową bytomskiej spółki w zakładkę eBOK i zarejestrować się, aby w każdej dowolnej chwili mieć możliwość sprawdzenia stanu należności, sprawdzić wystawione faktury czy też podać informację o stanie licznika.

Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne posiada około 8 tysięcy klientów, dlatego wprowadzenie takiego systemu ma także charakter ekologiczny.

– Z kontem eBOK BPK, poprzez stały wgląd do odczytów wodomierza i wystawionych faktur, nasi klienci zyskują kontrolę nad zużyciem wody i wydatkami, a e-faktura to przede wszystkim wygoda i ukłon w stronę środowiska – mówiła Magdalena Szeliga, kierownik działu sprzedaży BPK.

Jakie są zalety e-faktury?

E-faktura jest zawsze dostępna na naszym elektronicznym koncie eBOK. Oznacza to po prostu, że w każdym miejscu, gdzie mamy dostęp do internetu, klienci będą mieli dostęp do dokumentów. Nie tylko to jest ułatwieniem. Dzięki wprowadzeniu tego systemu odbiorcy eBOKu mają wgląd w wykresy zużycia wody dla odczytów wykonanych po 1 stycznia 2021 roku. E-faktura jest bezpłatną usługą. Polega ona na zastąpieniu papierowej wersji faktury za dostawę wody i odprowadzenie ścieków fakturą elektroniczną.

– Zawiera takie same dane jak faktura papierowa i posiada tę samą wartość pod względem skutków prawnych. Oznacza to, że jest dokumentem akceptowanym przez urzędy skarbowe. Jest zabezpieczona podpisem elektronicznym, co gwarantuje autentyczność jej treści i pochodzenia – dodała Magdalena Szeliga.

Źródło informacji: wiadomosci.wp.pl
Zdjęcie: fakt.pl

Komentarze

Czy podobał się artykuł?

Tak
0
Nie
0

Więcej w:Aktualności

Zobacz również