Aktualności

Uwaga mieszkańcy! Nowe reguły przyjmowania klientów w bytomskim magistracie

Od dnia dzisiejszego – 21 października – w Urzędzie Miejskim nastąpią zmiany organizacji pracy. Jest to związane z pojedynczymi przypadkami zachorowań na koronawirusa wśród pracowników bytomskiego magistratu i kwarantanna części personelu.

Mieszkańcy, którzy chcą się wybrać do takich wydziałów jak: Wydział Architektury, Wydział Geodezji, Wydział Obrotu Nieruchomościami, Wydział Inżynierii Środowiska, Wydział Komunalnego oraz Biura Konserwatora Zabytków i Referatu Działalności Gospodarczej – budynek przy ul. Parkowej 2, Wydziału Edukacji, Wydziału Polityki Społecznej oraz Biura Spraw Lokalowych – budynek przy ul. Smolenia 35 – będą mogli załatwić swoje sprawy po wcześniejszym umówieniu terminu wizyty telefonicznie lub mailowo.

Poniżej wykaz kontaktu do wydziałów:

Wydział Inżynierii Środowiska
tel. 32 28 36 342
[email protected]

Wydział Architektury

tel. 32 28 36 304
[email protected]

Wydział Geodezji/Geodeta Powiatowy
tel. 32 28 36 329
[email protected]

Wydział Obrotu Nieruchomościami
tel. 32 28 36 323
[email protected]

Biuro Spraw Lokalowych
tel. 32 39 76 563 lub 564
[email protected]

Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
tel. 32 28 36 230, 32 28 36 239
[email protected]

Wydział Komunalny
tel. 32 78 68 317-19, 32 78 68 316
[email protected]

Wydział Edukacji
tel. 32 39 76 596
[email protected]

Wydział Polityki Społecznej
tel. 32 39 76 593
[email protected]

Referat Działalności Gospodarczej
tel. 32 786 83 14
[email protected]
Karty usług, drugi urzędowe związane z działalnością gospodarczą.

Wydział Komunikacji i Wydział Spraw Obywatelskich będą działały tak jak do tej pory. Urząd Miejski zachęca do internetowego umawiania się na wizyty w sprawie rejestracji pojazdu, odbioru dowodu rejestracyjnego, ale również w sprawach związanych z dowodami osobistymi oraz ewidencją ludności za pośrednictwem Internetowej rejestracji do kolejki.

Cały czas jest prowadzona bezpośrednia obsługa klientów, a osoby, które nie skorzystają z możliwości internetowej rejestracji terminu wizyty w bytomskim Wydziale Komunikacji, będą mogły po pobraniu bilety załatwić swoją sprawą.

Pamiętajmy, że liczba biletów na dany dzień jest ograniczona. Bilety są wydawane w holu główny Urzędu od godziny 8:00 – 5 biletów. Kolejno co godzinę, następne 5 sztuk biletów. Osoby, które chcą odebrać stały dowód rejestracyjny to także muszą pobrać bilet. Od godziny 8:00 – 5 biletów, a co godzinę następne 5 sztuk.

Przed wejściem do bytomskiego urzędu przy ulicy Parkowej 2 i ulicy Smolenia 35 (w godzinach pracy urzędu) nadal znajdują się skrzynki podawcze dla klientów wszystkich wydziałów. Wciąż można składać dokumenty w Kancelarii Urzędu oraz Punkcie Informacyjnym.

Urząd przypomina, że bezpośrednia obsługa klienta będzie prowadzona w obowiązującym reżimie sanitarnym, z zachowaniem dystansu społecznego, a w pokojach odpowiednich wydziału będzie przyjmowana jedna osoba.

Pozostałe wydziały bytomskiego magistratu pracują normalnie, ale jednak urząd zachęca do skorzystania z elektronicznej skrzynki podawczej, ale również w przypadku załatwianych spraw o kontakt mailowy i telefoniczny z wydziałami Urzędu Miejskiego w Bytomiu.

Pod tym linkiem znajdziecie wszystkie dane kontaktowe do poszczególnych wydziałów: wykaz telefonów i adresów e-mail.

Źródło: bytom.pl

 

 

Komentarze

Czy podobał się artykuł?

Tak
0
Nie
0

Więcej w:Aktualności

Może ci się również spodobać:

Komentarze są wyłączone.